Damlayz Kızlar 30.haftada Türkiye’ye gitmeyi düşünüyoruz doktor rapor veririm sıkıntı olmaz dedi ama içimde şüphe var binen varmı aranızda yada sorun yaşayan ?
Zln2152 Damlayz ben bindim hiç bir sıkıntı olmuyor merak etmeyin :) Doktorunuzun size uçağa binmenize dair bir belge vermeli imzası olacak şekilde çünkü belge olmadan uçağa almıyorlar. Ama onun dışında size veya bebeğe zararı olmuyor içinizi ferah tutun ☺️