Pinarlina19 Anneler ben napıcam yumurta kadar şişti dişim sürekli ilaç içmek istemiyorum sirke tuz karanfil hepsini denedim ama daha fazla şişti başka ne yapabilirim 🥹
Hamileanne Pinarlina19 doktora gidin antibiyotik versin iyi deil kana karışsa daha kötü olur enfeksiyon
gm412 Pinarlina19 boşuna acı çekme canım ben hamileliğimde iki kere dişimi çektirdim bi sakınca görmüyor doktorlar asıl o acıyı çekmek çocuk için daha kötü
Daisy0000 Pinarlina19 Şiştiyse apse yaptı demektir. Antibiyotik kullanmanız lazım, iltihap zararlı. Augmentin 1000ml yazarlar