Merhabalar.
Reglim 3 gün gecikti. Beklenen adet günümde yoldaydım ve aşırı mide bulantısı sebebiyle acile gittim. Doktor ilaç vermeden önce hcg testi yaptı ve 0.2 kocaman bir negatif çıktı. Bugün itibariyle 3 gün gecikti ve hiçbir adet belirtim yok. Mide bulantım devam ediyor, ağzımda zehir gibi bir acı tat var. Aynı zamanda bademcik problemi de yaşadım yeni atlattım.
Normalde reglim düzenlidir en fazla 1-1.5 gün gecikir ve bulantım vs olmaz. Bu şekilde negatif çıkıp gecikmeyle pozitife dönen var mı acaba. Küçük ihtimal biliyorum ama eşim bulantımı gördükçe hafiften acaba mı diyor.
Yarına aşılama için doktor randevum vardı. Regl olmazsam randevumu iptal etmeyi düşünüyorum bu şekilde tedaviye de başlayamazlar değil mi ?