Kızlar 20. Haftadayim. Normal giden bir hamileliğim var ne şekerim ne tansiyonum çok şükür yok. Bu zamana kadar 4 kilo aldım. Bugün 1.5 saat önce meyve suyu içip kurabiye yiyip uyudum. Uyandigimda acayip terlemiş ellerim titriyordu açlık vuruyordu sanki yıllardır yememisim 🥺 hızlıca gidip 3 tane muzu yiyip bitirdim ekmek yedim nutellayla ama geçti titreme açlık hissi şuan iyim çok şükür Korkmadım değil çok korktum uyku haliyle bebeğime bişey oldu diye endişelendim ama hareketli kıpır kıpır şuan oda 😂 sizdede oluyormu? Yada daha önce böyle bir şey yaşadınız mı ?