ABY Kızlar tansiyonum yüksek çıkıyor diye doktorum 2 hafta sonra tekrar çağırdı doğuma alabiliriz dedi 2 hafta sonra 37 hafta oluyoruz şu an bebeğin kilosu 2.220 kg acaba küveze falan alınır mı
Tubaut ABY çok büyük ihtimal girmez zaten zamanınız gelmiş oluyor haftasından dolayı değil ekstra bir problem çıkarsa girer o haftada Ben 34 de doğum yapmıştım küveze girmedi
Bet1 ABY ben 34+0 da doğumum oldu hiç kuveze girmedi canım. Eğer solunum sıkıntısı olmaz kendi kendine beslenirse niye girsin zaten haftası büyük. Ama işte doğmadan da belli olmuyor bu işler 40 haftada doğum yapan kişinin bile bazen girebiliyor
Merve_02_02 ABY sizde de eli bacağı gelişimi geriden mi geliyor benim bebekle aynı kilosu . Ben çok kötüyüm sürekli bi sorunu var mı diye düşünüyorum
Fatmamehmetyusuf 37 haftalik bebek gelişimi tamamlamış oluyor kuveze konması kilodan olmuyor nefes problemi yaşadığı zaman alıyorlar sizinkini alacaklarını sanmam zamanı gelmiş oluyor
Hanifealtintas Solunum sıkıntısı cekmezse almazlar canım kilosu normal benim kızım 1900 le girmedi kuvoze
[silindi] Bende 37 de 2500 kilo doğum yaptım ama küveze girmedi kiloya değil solunuma bakıyolar genelde . Sizinde solunumu iyise kilodan dolayı girmez.
ABY Merve_02_02 ufak bir bebek dedi bize doktor. Boyu kilosu falan 2 hafta geriden geliyormuş kötü hissetmeyin her şey olacağına varır siz ne kadar iyi olursanız bebeğiniz de o kadar iyi olur emin olun :)