Yagmurben Kızlar ben 17+5 im. 15. Haftamda doktor yüzde 80 erkek gibi ama 3 hafta sonraki kontrolde bidaha net birşey derim dedi. Sonradan değişme ihtimali var mı sizce ? Yüzdesi büyük çünkü. Başına gelen oldu mu ? Böyle deyip sonra farklı çıkan 🤣
Aysee1123 Yagmurben Bende 17+5 im bu haftalarda bariz belli oluyor aslında belki doktorunuz öyle söylemeyi uygun görmüştür. Benimki 12+4 te tarama gibi kız demişti direk, 14+2 de yine kız dedi. 17+2 de geçen gün kontrolüm vardı yine kızdı 🦄
Jale92 Hilal2901 yaaa bana da yüzde yüz erkek dedi doktor. Ama içimde baştan beri kız hiss var. Pazartesi detaylı var birde öyle bakalım.
Yagmurben Esrayunus genelde kız belirtileri yaşadım. Hani derler ya aşırı kusma mide bulantısı. Yüzde lekelenme.. başka ne belirtisi olur bilmiyorum😂 ama erkek çıktı
Aysee1123 Esrayunus Benim sürecim rahattı bulantım çok az oldu, kusmam hiç olmadı. Ağrım sızım yoktu pek genelde tatlı çekti canım bu şekilde 🙃
Elisa55 Yagmurben ilk hamileligimde kızımda 16.haftada cok net kız dedi. İkinci hamileliğim 12+5 ikili taramada erkek tahmin etti ama kesin degil dedi 17+5 te kesinlesti erkek ☺️
Esmaa___ Bizde bugün kız olduğunu öğrendik %99 kız denildi normalde 15 haftalığız ultrasonda 16 bir hafta fazla söylüyorlar hep rabim isteyen herkese hamilelere hayırlısını versin sağlıklı olsun gerisinin bir önemi yok
Esmaa___ Esrayunus rabim hayırlı olanı nasip etsin evlat evlattır cinsiyet bir ayrıştırma herşey gönlünüzce olsun 🥰🥰
Fatos20 Yagmurben valla bizim kuzene erkek dediler 9 ay boyunca doğduğunda kız çıktı bana da doktor kız görüyorum ama belli değil 3 hafta sonra belli olur demişti 3 hafta sonra kız olduğunu netleştirdi