Simayy1 Kızlar bebegimin elini tutsam , saçını okşasam , ayağını vücudunun her hangi bir yerine dokunsan hemen sinirleniyor ayağıyla ittiriyor kendini sıkıyor yapıyor yani vişeyler bu normal mı babasınada aynısını yapıyor
Deletedmom_52 Simayy1 şuan zaten uzaydan dünyaya gelmiş gibi oldukları için hem korkaklar hemde her şeyden tedirginler bence bol bol okuyun önce siz sakin olur sizin enerjiniz de geçiyor
Simayy1 Ne zaman düzelir ki bu durum , okuyorum sürekli zaten çok nazar değiyor bide belki o etkiliyor huyuna
Deletedmom_52 Simayy1 olabilir canım görmeyiversin konu komşu akrabalar birbirinize alıştıkça geçer yanında yavaş yavaş hareket et sakin sakin konuş iletişim kur hamileyken nasıldın çok mu stresli zamanlar geçirdin o da etkiliyor diyorlar
Simayy1 Deletedmom_52 hamileliğim gayet güzeldi canım mutlu ve huzurluydum ama niye böyle bebiş anlamadım Tam tersi olmuş sanki 😬 bebegim teması sevmiyor yada bilemedim