Kyy01 zayıf olunca bebekler genelde oluyor gerilik ama korkulacak bir şey değil genelde 2 haftaya kadar gerilik normal kabul ediliyor 2 haftadan fazla ise anormallik vardır ki yine pek yapılacak bir şey yok beslenmenize dikkat etmeniz gerek,benim bebeğimin son haftalar 3,4 hafta geriliği çıktı göbekte güzelde besleniyordum ama zayıftı yinede genetik oluyor kilo çünkü herhangi bir sey olmadı yani çok şükür bebeğim birsz zayıf doğdu o kadar hamdolsun sağlıklı gayet