Kızlar merhaba. Ben 6 haftalık hamileyim. Bugün karından ultrasonla bakıldı ama bebeği gazdan net emin olarak göremedi. Çok gazın var tam net bir şey anlayamıyorum dedi ve vajinal baktı. Vajinal baktığında bebeği ve kalp atışını gördük. Kalp atışı tam net duyulmadı ama görüldü. Bu gaz problemini yaşayan oldu mu acaba aranızda?