Canım bende olmadım adet 20 gün oldu neredeyse bende perşembe gidicem . Hala da bi belirti yok adetten . Doktor bana adet olduğunda da 2 yada 3. Günü gel dedi . İlk gün gidiliyormu bilmiyorum . Söktürücü verir herhalde . Bugün göbek deliğime batma oluyor bide sanki midem kaynıyor aşırı anlamadım :(