ucr13 Kızlar 16+4te 176 gramdı bugün 20+2 320 gram dedi doktor haftasıyla uyumluymuş ama bana çok az geldi artış moralim bozuldu sizce nasıl
esnyz14 ucr13 Şu an bence gayet iyi bundan sonra bebişin de hızlı kilo alışı başlayacaktır endişe etmeyin her bebek aynı olmaz
Pnr_KMRC1 ucr13 çok anlamam ama bende 25 haftalığım dün kontroldeydim 700 gr dedi doktor haftasıyla uyumlu dedi son aylar kilo söylemeyi uygun görüyorum dedi son aylar kilosu önemli demişti çokta kafaya takmamak lazım bence dün bi post görmüştüm bakınca şahsen üzüldüm benimle aynı haftalarda daha yüksek kilolar vardı herşey yolunda dediyse doktorunuz stres yapmayın🌸🫶
Ozge56 ucr13 280 ve 300 grm arası normaldir 20 haftaya göre sizinde normal. Surekli her kotrolde oynama olabilir
Pnr_KMRC1 ucr13 kıyaslamamak lazım ben hemen kafamı başka şeylere yormaya başladım ☺️ en iyisini doktorumuz bilir herşey yolunda demiş sizede banada hiç takma kafana her insan bir olmadığı gibi her bebekte bir değil cnm zaten haftan erken ilerleyen haftalarda dahada kilo alırlar inş🫶🌸
Sengul-9798 ucr13 Dr haftasiyla uyumlu dediyse hiç canını sıkma benim de 25 haftalarda 500 Gr yakındı 30 Lara doğru çok hızlı kilo aliyor lar
Bulbulyuvasi ucr13 canım benim her bebek aynı değil inan ki üzülme bunun icin. Benim 25 haftalıkken 930gr 27cmdi cüce olacak diye korkuyordum nedense çünkü bir kaç kişi boyunu yazdığı zaman benimki çok kısa duruyordu yanında şuan 30 haftalığım 1515gram 40 cm civarı şimdi de içimden nasıl çıkarıcam diye düşünüyorum tamamen psikolojik bir durum. Her bebişin genetik yapısı anne babadan aldığı genler farklı bende kilolu ve uzunum eşim de aynı şekilde. Bir haftası diğer haftasına uymuyor zaten bozma moralini
Novamomy ucr13 benim bebeğimde senle aynı haftada iken o gramdaydı hatta detaylı ultrasonu yapan doktor çok normal gayet iyi demişti yapan doktor Prof bide perinatalog idi buradaki yorumları görünce elbette üzülüyoruz niye az diye ama bence sağlıklı olsunlarda kilo alınıp verilen bir şey şimdi o postları görünce üzülmüyorum çünkü her bebek farklı bir gelişim içindeler sende canını sıkma
Dra21 arkadaşlar bebimde 19+4 te 273 gr fl uzunluğu 2,93 boyu yaklaşım 20,5 sizin nasıl bu haftalarda geri mi acaba