Becuk Arkadaşlar tüp bebek ilaçlarının yan etkilerinde neler yaşadınız? Biz şu an yumurta büyütme aşamasındayız. Bir sürü iğne ilaç bunlar vücuda neler yapıyor merak ediyorum
minikmucizemmmmmm Becuk hiç yan etki yaşamadım. Yumurta büyütme aşamasında çok az kasık ağrısı olmuştu o da normal 😊 sadece stres yapma rahat ol, ben hiç kimseye söylememiştim annem babam hariç. Çünkü insanlara laf anlatmak beni strese sokacaktı
Becuk minikmucizemmmmmm biraz kalp carpintim oldu doktora söyleyeceğim. Biraz da baş ağrısı yaptı ilaçlar umarim normaldir
minikmucizemmmmmm Becuk normaldir canım hormon sonuçta. Paketli şeyler tüketme bu süreçte, transfer öncesi sonrasıda
Emel0555 Ceviz incir ballıı çörek otu vee bol bollll su tüketin ilk başta çarpıntı hormonlar yükseldiği için olur sonra vücut hiç bişey hissetmiyor eşiniz omuz ve boyun kısmınıza masaj yapsın
Becuk Emel0555 cidden 2 gün omzum boynum çok ağrıdı kalpten mi dedim anlamadım. Bugün 3. Gün bugün daha iyi hatta hiç bir yan etki yok gibi
Emel0555 Becuk hormonlar biranda yükseldiği için oluyor sonra hiç bişey hissetmiyorsun ne kadar rahat o kadar iyi yumurta toplamada çok kolay bir işlem Allah gönlünüze göre versin