Papatya07- Ozsuerx evet aynı süreç içerisindeyim beklemek zor ama sonuç güzel olacaksa varsın bekleyelim ☺️ testler strese sokuyor test almıyorum kendimi tutmak için 😂
Papatya07- zuleyha234_ negatifse biraz düşük ihtimal ama regl olana kadar bekleyin olmazsa tekrar kan verirsiniz yada testi bir kaç gün sonra tekrar yapın
seizetheday Ozsuerx 1 haftada sadece döllenme süreci olabilir canım 1 hafta oldu diyorsun şöyle söyliyim benim bugün 2 hafta oluyor ilişki yaşayalı çıkmadı adetim gecikti olsa bile kanda çıkacağını düşünüyorum öyle düşün beklemek zor ama biraz bekle istersen🌸
seizetheday zuleyha234_ kanda çıkmamışsa yoktur bu testlerde olabiliyor bekledikçe buharlaşma da olabiliyor ben de attım buraya test bundan daha belirgindi adetim şuan 2 gün geçti yaptığım test negatif belki kanda görülebilir
Papatya07- zuleyha234_ ovulasyon takibi yapmışmıydınız özel olacak ama en son değerlendirdiğiniz günün üstünden kaç gün geçti