seacn suan 14+2 yim 49 la hamile kaldım 53 olmuşum 4 kilo aldım ama çok güzel oldu boyum 1.62 yani çok aşırı zayıf duruyordum herkes bu kiloda kal diyor doğumdan sonra direk kilo verenlerdenim çünkü 40 çıkıyor ben direk 50 lere düşüyorum bu 3. Olacak o yüzden kilo alayım diye bakıyorum çünkü hamilelik dışı kilo alamıyorum 2 hamilelikte de 16 kilo aldım ama absürt durmadi zayıf hamile kalinca🤣