Ben de 26 haftadayım. Bi bebek dolabı ve şifonyeri aldım ikeadan. Bebek arabası ana kucağı oto koltuğu aldım. Kıyafetleri alabildiğim kadar aldım artık doğduktan sonra eksik oldukça tamamlarız dedik. Kuzenim de bebek yatağı vercek. Kendime artış marka hastane geceliği aldım. İki tane de lcw veya defactodan alıcam