bu_partideyalnizsin folik asitin dahil.oldugu 10 vitamin 6 mineral ve OMEGA 3 var Folik asit pek kullanmakta istemiyorum çünkü yediğim yiyeceklerde var yani genelde
Daisy0000 bu_partideyalnizsin Gebeliğin başından beridir kullanıyorum 34+5im.Doğumdan sonrada kullanmaya devam edeceğim
elifsen çoğu vitaminde yiyeceklerde var bu mantıkla. folik asit genelde yeterli olmuyor yiyeceklerden
Daisy0000 Deletedmom_49 Evet hergün,bu arada devamlı içecekseniz biraz stoklayın hep zam geliyor,ilk almaya başladığımda 90 tlydi şimdi 190 tl
Deletedmom_49 Daisy0000 benim doktorda haftada 2 gün iç dedi niyeyse 🤷🏻♀️ evet ya çok pahalı eczane ekstra pahalı 🤦🏻♀️
bu_partideyalnizsin Daisy0000 26. Haftada başlasam bir etkisini görür mü bebek sizce biraz geciktiğimi düşünüyorum
Esved Ben kullanıyorum her gün , devletin karşılamaması çok kötü bi durum oldukça pahalı bir vitamin ama nabalım her şey bebişlerimiz için☺️