Progestan ilacından sonraa oldu rahmimin iç yanı aşırı kaşıntı yapıyor 1 aydır böyle çekiyordum… Doktor sirkeli su tavsiye etti.. az buçuk kesti am a bazı geceler uyutmuyor bile… Geçen başka bi doktora sorduk travazol yerine Canesten krem dedi…. Onu kullanıyorum daha ıyıyım… 10 gün sonra bırak dedı 3 gundur kullanıyorum tavsıye ederım. İlk surdüğümde mantarlı deriiyi kaldırdığı için hafif kanama oldu. Sonra hemşire normal oldupunu ve derıden kaynaklı olup hastalıklı derıyi attığımı ve sürmeye devam etmemi söyledı … Ara ara yınr olsada kaşıntı çok şükür büyük çoğunluğu geçti. Tavsıyr ederım.