nur0312 Selam kızlar cinsiyet tahminleri gelsin Ben daha gitmedm 12+0 im üç gun sonraya randevu aldim. İkili tarama testimi yapmistim sonucumu almaya gidecegim ❤️ Ve cinsiyete bakscz insallah belliolmustur yavrucagm ama ben hic bisey hissetmiyoruk saglikla gelsin de .. Siz ne hissediyorsunuz
Yusra17 Ben 11+1 de gittim erkek ama kesin konuşmuyorum dedi haftaya tekrar gidicem o zaman kesin belli olur dedi , benim icimde kiz var hala ama ama gorucez bakalim tabiki onemli olan saglikli olmasi nur0312 insallah seninkiside cabuk gosterir 🤗
Misskaynak nur0312 bende 12+1 im canm belli olmaz diye haftaya gidicem bakalim ne diyecek doktor ben erkek hissediyorum yada cevredekilerin dediklerinden etkilenmis olabilirim 😅
nur0312 Beyzahmet ay ne güzel 🥰🥰🥰😍 bazi kiz bebeklerimiz gostermez kendini normalde ama erkek bebeklerimiz hemengosterir
Esba2019 kızlar Biz de şu anda12+5 haftalığız 10+6 erkek dedi yüzde seksen beş Hatta yüksek bir oranla Biz de kendimize erkek diye alıştırdık fakat 12 haftalık olduğumuzda gittik bu sefer emin değilim dedi doktorumuz cinsiyet maalesef değişiyor 16 haftaya kadar bekleyeceğiz inşallah o zaman öğreniriz😍😍🤗
Esba2019 nur0312 Valla ben ortak renkler aldım birazcık sabırsızım sanırım 😂😂 Ama belli olsa kapı süsü falan artık yavaş yavaş başlamak istiyoruz 😂😂