Kızlar herkeste demek ki sersemlik yapıyor ilaç zaten nette yaptığı söyleniyor doktoruma danışayım bakalım o ne dicek tansiyonumu ölçtüm şimdi 11-6 da 1 hafta kullanayım bakayım eğer fitile döndürürse öyle yaparım ya da bıraktırırsa bakalım gidince soracağım 🙏🏻 hepinize teşekkür ediyorum bilgilendirdiğiniz için