Badesmmom Yeni katıldım buraya nasılsıniz durumlar nasıl benim ikinci hamileliğim Bi kızım olarak Allah nasip ederse Bade koyucaz ismini 🌸 aşırı uyku dışında çok Bi problemimiz yok 😀
yenibirannis Badesmmom merhaba Ekim annesi olarak sadece hicbisi yapmama ve arada olan bel bacak içi ağrısı var cinsiyetimiz belli değil 8 Haziran’da detaylı ultrasonumz var 4 gözle bekliyoruz🤗♥️
Denizinci Badesmmom 17+4 . Oğlumuz olacak nasipse . İlk aylara göre çok çok iyiyim. Arada bel ve kaşık ağrılarım oluyor. Onun dışında isim arayışındayız. İkinci hamileliğim . 3 yaşında bir kızım var . 🎈❤️❤️
Comeasli Bende ekim annesiyim insalah ilk gebelik Oglum olacak 💙🧿🧿❤ Rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Badesmmom yenibirannis ben detaylı yaptırmayacagim yaşadığım yerde perinatoloji uzmanı yok özel hastanelerde kadın doğumcular yapıyor ve anlamıyorlar
Nskmkk 19+0 ilk gebeliğim oğlum olacak inşallah 🙏 sürekli susuyorum ve sıvı ne bulsam bolca tükettiğim için tuvaletten çıkamıyorum şimdiden 🙈 benim gibi olan var mıı
Entige Nskmkk bende tam 19 haftadayım genelde su icmeyen biriyim hamilelikte sürekli susuyorum tuvalete gitmekten bıkıyorum🤦♀️cinsiyyeti erkek
Merve_vrl Merhaba,biz de detaylı ultrasona girmemekle beraber kızımız olacağını öğrendik..19+1 im şuan. Hepimize sağlıkla doğumlar olsun inşallah ezanlar yüzü suyu hürmetine 💞🌸
AslanMerak Merhaba 17+5 den selamlar. Bu benim ilk hamileliğim ve oğlum olacak sürekli uyku halindeyim başka bir sorunumuz yok 😊💙👍🏻
Nskmkk Entige aynı ya ben de zorlasam da içemezdim litrelerce su içiyorum meyve yiyorum meyve suyu soda sıvı ne bulursam yazın ne yapacağız bilmem