Kızlar 40+3 açılmam yok hafif ağrılarım var. Cumaya kadar gelmezse suni ile yatış olacak. Nasıl ilerliyor süreç bilgilendirme yapar mısınız.. Ne kadar sürede doğum gerçekleşir. Korkmuyorum doğrusu kendim istiyorum artık doğsun diye ama süreç nasıl ilerliyor. Direk acilden mi giriş yapicam yoksa randevu mu almam gerek yine doktora. Vs vs o şekilde doğum yapanlar bilgilendirebilir mi?