Dün doktora nişanım gelirse ne yapmalıyım diye sorduğumda sancını beklemelisin demişti. O yüzden doktora gidesim yok şuan. Ama inşallah sancım başlar bugün yarın sadece nişan geldikten sonra ne kadar sürede doğum başlıyor çok merak ediyorum 38+4 olduğum için sabırsızlanıyorum artık😬😬