Deva hastanesinde fahrunnisa Sevinç’e gittim asla memnun kalmadım oturduğu yerden muayene ediyor dış gebelik geçiriyodum yanına gittim hergğn kan aldı ve bakmadı ultrasonla ben söyledim o şekilde baktı hastaneyi ve doktoru değiştirdim yaşam hastanesi Sema iyiköşker iyiki tanışmışım çok iyi bi doktor ilk gittim hemen ultrasona aldı sonra detaylı ultrasona gönderdi ve bana hemen gelmişsin iyiki yoksa tüplerde patlar tüplerini almak zorunda kalabilirdik dedi hemen kürtaja aldı tedavilere başladık şimdi 5 haftalık hamileyim sürekli kontrole çağırıyor geçen hafta gittim alttan baktı ve 2.9 mm keseyi gördü kesinlikle bi şans verin 🥰 muayene ücreti 500 tl