Kızlar merhaba 22.haftadan itibaren sağ böbreğimde genişleme var ve idrar kültürümde üreme oldu yani enfeksiyonum vardı stent takıldı ve antibiyotik kullandım ama geçmek bilmeyen böbrek ağrılarım ve karnımda sertleşme oluyordu artık alıştığım için pek endişelenmiyordum ama son 2 haftadır özellikle şu 3-4 gündür belimde, özel bölgemde şiddetli ağrı oluyor sanki bebeğimin kafası çıktı çıkacak. Bazen popoma da vuruyor sancı. Enfeksiyon ve mikrop olduğu için korkuyorum erken doğum olur diye benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Ürolojiye veyatta kadın doğuma gittiğimde normal diyip geçiştiriyorlar gibi hissediyorum. Ama bir şeylerin normal olmadığını biliyorum idrar yaparkende sanki bıçakla kesiyorlar afedersiniz:(