Merhaba kızlar 9+3 günlük hamleyim düngece çok kanamam oldu doktora gittim
ultrasonla baktı bebeğimin kalbi atıyor ama yana kaymış dedi🥺 alttan da muane etti parça kan geldi eline bana gösterdi. İğne yaptılar ve progestan hap ve iğne yazdı eve gönderd. Benim gibi olan var mı neler yaşadınız acaba nasıl bir süreç içersideyim bilmek istiyorum