Hzzz Kbb25 burda bekliyorum haftaya gitmeyi planlıyorum normalde sık yaptırıyordum ama hamilelikte gitmedim hic
eymenmom07 Kbb25 bi sorun olcağını düşünmüorm canım. Sonuçta tırnak yani yiyecek ya da içeçek değil. Ama bi doktoruna sor yine de .
Estmom Benim doktorum ilk 4 aydan sonra yaptırabilirsin demişti ama ben yaptırmadım 2. Ayımda çıkartmıştım zaten