Akman89 Merhaba kızlar, medicalpark pendikte doğum yapan var mı? Hangi doktorda ve nasıl geçti doğumunuz?
Ozgeaslanerr Akman89 merhaba Halide hanıma gidiyorum. Daha öncede Şeyma hanıma gidiyordum ilk oğlum medicalde doğdu ve çok memnun kalmıştık Şeyma hoca medicalden ayrıldı özel klinik açtı ondanda çok memnundum. Bu sebeple Halide hanımla devam ediyorum 2. Gebeliğimde.