Merhaba kizlar 15+3 haftalık hamileyim 13. Haftamda önlem amaçlı serklaj oldum daha önce kaybım olduğu için geceden beri kasiklarimda ara ara agri oluyo ve aşırı akintim var su gibi çamaşırım islaniyor o derece önceki hamileligimde ani sanciyla doğum yapmıştım o yuzden korkuyorum serklajli olanlar da aynı şikayeti yaşıyorlar mi acaba merak ettim