RabiAyazcagri İlk gebeliğim ve belimden kasıklarıma doğru bı sancı vuruyor fakat kanama da yok suyumda gelmedi ama belirli aralıklarla geliyor sancı 39+5 günlük gebeyim hasteneye gitmelimiyim ne yapacağımı bilemedim
alisko RabiAyazcagri Tecrübem yok ama buradan okuduğum kadarıyla sancı sıklığı önemli. 5 dakikada 1 olunca doğumun başlamak üzere olduğunun belirtisi. Su herkeste gelmeyebilirmiş, bazen doktorlar kendileri patlatıyor suyu. Siz sancıyı takip edin ona göre hastaneye gidin bence. Hayırlısı olsun inşallah, sağlıkla kucağınıza alın.
zeynepsi Öncelikle dakika tut canım, ne kadar zamanda bir geliyor ne kadar sürüyor diye, 10 dakikada 1 e falan düşünce zaten iyice sıklaşmaya başlıcak sonrasında gidersin hastaneye