Nefesimm bence kafanıza takmayın bana da 35. Haftamda aynı şeyi söylemişti doktorum malum yazın aşırı su içiyordum günde 3-4 litreyi buluyordu. Şu an günde 5-6 bardak içiyorum fakat doktorun bol su içmeye dikkat et dedikten sonra en fazla 8 bardağa çıkarabildim su miktarını. 15 gün sonra gittiğimde herşey normaldi suyu düzene girmişti. Yani bir kaç bardak fazladan su içerseniz düzelir stres yapmayın🤗