Sudocrem kullanmanızı tavsiye ederim. Diğer kremler e göre yapısı daha yağsız bu yüzden ıslak kalsa bile hemen pamuk gibi yapıyor cildini. Bir de çok kalın giydirmeyin havalar bir tık ısındı, terlediği için de bez yüzünden pişik geçmeyebilir. Bez çok önemli tabiki, sleepy bio natural deneyin bir de