merveliyyy [silindi] ben park yatak almayo düşünüyorum taşıması kolay sonrasında yer kaplamaz çöp vs diye biz tayinciyiz katalanabilit olması çok avantajlı bence
Churcill [silindi] ben de aynı soruyu sordum çoğunlukla büyüyen beşik seçildi ben de öyle yapacağım sanırım eğer yer sorununuz ev sorununuz yoksa sanırım büyüyen kullanışlısı. Daha sonra çalışma masası da olabilen modelleri varmış
[silindi] merveliyyy Bizim taşınma gibi bir durumumuz yok. Büyüyen beşik de de 6 yaşına kadar kullanılıyormuş anne yanı gibi olanlar da varmış. Kararsız kaldım o yüzden. Park yatağı hangi marka düşünüyorsunuz