39+0 sezeryan cuma günü yatış heyecan çok fazla aynı gün doğuracaklar burda mı 😁
Emine1efe2 cuma günü bizde doğum olacak tam 38 haftalikken
dilos011 aslında bende tam 38 de alınacaktı ameliyathane doluymuş 39 a kaldık
Emine1efe2 hayırlısi böyleymiş demek ki Cnm 🥰hakkinda