Didemcann Kızlar hiç bişey hissetmiyorum duygusal olarak ama belim çok ağrımaya basladı transfer gününü saymazsak bugün ilk gün normal mi 5. Gün embriyosu transfer edildi
Omerikra Didemcann inslh tutunuyordur cnm.5 ci gun emriyolari 48 saat icin de implantasyon olurmus ya i tutunurmus. Benimde 5 ci gun emriyosuydu cok sukur dun guzel haberi aldim.darisi sana inslh🤲
atlasveannesi_ Normal canım bende 8 haftalığım inan kalp atışını da duydum ama gram his yok etrafımdakiler yanlış anlamasın dıye çok belli etmiyorum istiyorum ama ne bileyim anlamadım gitti :)
Didemcann atlasveannesi_ çok garip bir de hemen düşecek miş givi hissediyorum hani transfer çok kısa sürdüğü için çoktan düşüp gitmiştir diye düşündüm ama 😂😂