Gmzdgy korseyi doğumdan sonra ya da kontrolde bende soracağım doktora korse tayt aldım onu koyacağım çantaya genel olarak sıralamak gerekirse
Elbise şeklinde gecelik doğumdan sonra kanama kontrolü için geliyorlar bir kaç defa bakıyorlar rahat edersiniz( ilk doğumda hastanede verilen önlük çok rahatsız ediciydi arkası falan açılıyordu ebeye sorup kendi geceliğimi giydim dizlerime kadar geliyordu önlükle aynı boydaydı doğuma da onunla gittim kontrollerden sonra normal pijamalarımı giydim )
Külot şeklinde bez depend ya da başka marka farketmez ilk hasta bezi bağlıyorlar ama oda da değiştirirsiniz kendiniz 5-6 tane koydum çantaya
Alt üst pijama takımı bir tane
Çıkarken giyeceğiniz kıyafet
Emzirme atleti ya da sütyeni
İç çamaşırı iki tane koydum ben
Çorap
Terlik
Havlu( ilk doğumda belden aşağıya sıcak su tutun demişti ebe hızlandırıyor doğumu diye koymuştum havlu çok işime yaradı)