adenimm_ Haftaya girdik bugün hem kontrolümüz de vardı nts’ye bağlandık doktor 36. Haftadan sonra hareketlerini arttır 38-39. Haftada doğurmaya bak 40 beklemez dedi neden olabilir sizce 🤔🫠
Cicilibicilim adenimm_ bende 34+2 oldum bugün şikayetlerin var mı seninde nasılsın durumlar nasıl 🤷♀️