Kader5138 adenimm_ dün gittim 12. Haftadayiz gayet sağlıklı bi sıkıntı yok çok şükür kan verdim haftaya da onun sonucu almaya gidicem
Haticeus adenimm_ ben de gittim ilk kez detaylı ultrasona girdik çok heyecanlıydım çok şükür hiçbir sorun yok yüzünü net görmenin heyecanı bambaşka geldiğimden beri fotoğrafa bakıp gülümsüyorum çok güzel bişey yaa😍🥰
mucizemm_00 adenimm_ ben gidcm saat 15:00da randevum var çok heyacliym zaman geçmiyor gibi😅26+5haftaligz
Glsh97 Bende dün gittim 22 haftaligiz cok şükür herşey yolunda cumartesi detaylı ultrason var inşallah onda da sorun çıkmaz biraz korkuyorum ☺️
adenimm_ Glsh97 tarama testinde birşey çıkmadıysa hiç bişey çıkmaz canım için rahat olsun 🥰🫠🐣🤍 hem o kadar net gözüküyor ki yüzü filan çok tatlış oluyolar😍
adenimm_ pandoraninkutusu oy az kalmış sizin 🙈 ne kadar olmuş minnoş kg olarak birde doğum ne zaman diyor doktorunuz🐣
ku4iremmmm- 37+3 deyiz yarın gidicem inşallah görmeye çok özledim oğluşumu geçen hafta gitmiştim doktorum yoktu o yüzden bu hafta gidicem
pandoraninkutusu adenimm_ pazar günü gittik bian korkuttu bizi tam 3 kg normal doğum dedi 31nde catı muayenem var bkaıcz 🥰
mucizemm_00 adenimm_ aynen ya vala 🤭 çok şükür bı sıkıntı yoktu keyfi yerindeydi beyefendinin 😅 bı.hafta önde gidiyormus 😁siz kaç haftalıkktnz