Melek__55 8aydır tedavi görüyorum doktor yumurtlama oluyor dedi ancak letu kullndım 3ay 2ayında kimyasal olsu 1tanesinde olmadj zaten gebelik 3aydır ovülasyon kullandım ama yumurtlama göremedim ilaçla olsa dahi bu ay çörek otu bal çarçın yaptım ama 13.gün hala yumurtlama yok bakalm yürüyüşe başladım kilom yok balık etliyim sadece pcos var zaten bende ne kullandın sen başka yumurtlama için