Benim de mthfr 1298 a>c poliformizmi sonucum homozigot çıktı pıhtılaşma sorunum varmış çok detaylı ne demek olduğunu öğrenemedim. Coraspin ve folikasit verdi. Aslında 4 yaşında bir oğlum var, evlendikten 3 hafta sonra gebeliğimi öğrenmiştim hiç bir ilaç kullanmamıştım. 8 aydır ikinci çocuk istiyoruz aralıkta 8 haftalıkken kürtaj oldum, kese boş beta düzenli artmıyor diye. Geçen ay da kimyasal gebelik geçirdim onun üzerine pıhtılaşma testi yapıldı. Şimdi çok endişeliyim tekrar hamile kalma ihtimalim çok mu düşük. Homozigot çıkması daha zor oluyormuş burda formlarda okuduğum.