Dişim inanılmaz ağrıyor nefesim gitti bayılma derecesine geldim sanki. Parol içtim şimdi. 37+3 günlük gebeyim. Diş Hastanesi’ne gitsem ilaç yazarlar mi parol dışında yada çekerler mi. Bu son haftalarda diş çekimi olur mu acaba. Kafayı yiycem az kaldı😭😭😭