Merhaba hanımlar mamajonun 5 fonksıyonlu buharda pişirme süt ısıtma sterılıze kurutma yapan aletini alıpta memnun kalan var mı ? Bu süt mama yapımını ne zaman nasıl işe yarıyo mesela ? Çünkü ben şu sekılde yapıyordum ketıla suyı koyup ısınınca 3 dkka içersinde bıberona koyup hazır hale gelıp verıyordum bebeğime yani acaba bu alet yapılmış çok bebekle aileler için mi acaba ? Buharda baska ne pişirebirim mesela ? Kendim de yıyebılcegım ne olabılır ?