Gebeyim-32 Merhabalar bugün 9+3 deyim , ultrasonda bebek gayet iyiydi çok şükür. Kese dışında bi pıhtı olduğunu bunu vücudun yavaş yavaş emceğini söyledi yine de önlem amaçlı proluton depot yaptırdı . Benim durumumda olan var mı , bu arada tüp bebek
Kpkpkp91 Gebeyim-32 bende de vardı aynısı. Doktor gebelik öncesi oluşan bir kanama da olabilir dedi Ama riske atmamak için bana da aynı iğneden verdi.4 doz oldum toplamda. Leke gitti sonrasında.merak etmeyin ilaç iyi geliyor
Gebeyim-32 Kpkpkp91 inşallah çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız . Benim de bi sonraki ultrasona geçmiş olur inşallah ❤️