Rabia87 Benim de 167 çıkmıştı yüklemeden sonraki 1 saat ölçümünde. Kadın Doğum doktorum dahiliyeye yönlendirdi. Dahiliye açlık ve tokluk şekerime tekrar baktı. Ufak diyet verdi diyet dediğim hamur işleri, hazır meyve suları, çikolata ve paketlenmiş gıdaları yasakladı. Bir de meyveyi kontrollü yemem gerektiğini söyledi