Arkadaşlar bende sat a göre 5 hafta 4 gün hamileyim. İlk hamileligim olduğu için öğrendiğim gibi doktora gittim. Geçen hafta gitmiştim.yani daha 4 hafta 3 günlükken gittiğimde kese var ama daha çok yeni olduğu için bebek gözükmedi. Başta panik oldum ama daha çok yeni olduğu için normalmis. İki hafta sonra bir daha gideceğim inşaallah bebeğimi görebilirim o zaman 🙏😊