Slalaylay DuruMelek inşaallah kötü bişey olmaz iyi düşün iyi olsun kendine dikkat et geçici bi dönemdir Allahın izniyle🙏🏻
Ayseeeeahmet DuruMelek kesinlikle dikkatli ol hiç bir iş yapma rabbimin izniyle sag salım kucagına alırsın inşallah ❣
jrarya DuruMelek canım inşallah iyi olucak dinlen iyi düşün iğneler bitip istirahatin son bulduğunda hepsi geçmiş olcak tüm anne adayları gibi dualarımdasın 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
DuruMelek jrarya çok tşk ederim hepinize bugünde raporluyum yatıcam, öğleden sonra tekrar doktora gidicem. Sürekli yattığımda iyi ama ayağa kalktığımda kahverengi lekeler geliyor pede çok olmasada
jrarya DuruMelek dinlen canım bol bol streste yapma kendine güzel düşün ben bugün kendi doktoruma gittim kahverengi leke geldi bi kere geldi ama önemli mi dedim çok değil ama dikkat et eşinle birlikte olma bi sonraki kontrole kadar dedi azıda bir çoğuda 😞 inş alcaz kucaklarımıza güzel haberlerini bekliyoruz 🙏🏼😇
DuruMelek jrarya 5 gün rapor, birliktelik zaten yasaktı bana. İnş dururda sağlıkla devam eder gebelik 🙏🏻
zeynopd benim de 5+5 şuan. doktora perşembe günü gideceğim. ilk bebeğimde öğrenir öğrenmez gitmiştim kesede görememişti doktor bi 10 gün daha panikle beklemiştim 🙁. bu sefer büyümesini bekliyorum içimde 🙂 adetimin gecikmesi, testte çift çizgi çıkması ve bulantılarımdan dolayı son adet tarihime göre hesapladım. bu benim ikinci bebişim olacak inş. allah isteyen herkese tattırsın
jrarya DuruMelek olsun 5 gün dinlenmiş olucaksın öyle düşün dik ayaklarını yat uzan mümkünse sadece temel ihtiyaçların için kalk biliyosun zaten ama uzanma bile ittirme kaldırma hiç bişeyi yat güzelcene bebeğinle beraber Allah’ın izniyle bu süreç bitince bebeğin sıkı sıkı yerine tutunmuş olucak stres yapma yeter hayatım 🙏🏼😇🍀
jrarya DuruMelek 😒 aynısından canım. Bugün doktoruma sormadığıma çok pişman oldum resmen işkence 😩 dediğin gibi ıkınmak bişey yaparmı yapmaz mı bilemediğim için kayısı yiyip üstüne sıcak su içmeyi planlıyorum 😞
Turkan285 DuruMelek Bende çok fazla oluyordu posalı yiyecekler ye canım hamur işi ve taneli şeyler arttırıyor sıvı tüket
DuruMelek jrarya internette çol değişik şeyler yazılmış, zararı olmaz fetüsün inanılmaz bir savunması yazanda var düşüğe neden olur diyende, kafam karıştı 😕 sendede ıkınma oluyor mu hep, Betül senin kaç haftalık şu an canım
jrarya DuruMelek benim şuan 6+6 canım. Benim hamilelikten öncede bu sorunum vardı şuan ikiye katlandı ıkınmaya korktuğum için çaresiz bekliyorum araştırayım bende hamile iki arkadaşım var danışayım paylaşırım hayatım seninle