Sevgi56 Hayal23455 adet düzensizliği yapmıştı bende baktırdım 38 idi. İlaçla düştü hemen. Prolaktin çok esnek bi hormon hemen düzelebilir yani
Sevgi56 Hayal23455 evet korunmayıda yeni bırakmıştım, prolaktinim yüksekti düzeldi hemen. şuan hamileyim zaten sizin kaç prolaktin?
Hayal23455 Sevgi56 bende gebelik istiyorum o yüzden ilaç kullanıyorum. 75 ti nisanda başladım ilaca , şimdi regl olduğumda kan tahlili yaptıracağım düşmüş mü diye
Moomlifee Ben prolaktinim yüksekti çokta değil 35 civarı düşmesi için ilaç kullanırken hamile kaldım. Rabbim hepimize evladımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah