Maya2022 aynı sorunu 3 gün önce ben yaşadım amnisure testi yapıyorlar hemen hastanede bulunmuyor 650 TL karşılığı medikalden temin etmeni söylüyor doktor biz aldık test pozitif çıktı yani suyum gelmiş az ama enteresan olan ultrason da sıvım tam gözüküyor perinatoloji bölümüne yatış yaptırıyorlar eğer 34 haftadan küçükse gebelik hastane yatışın oluyor ben 2 gün yattım çıktım duramadım 3 kere alttan muayene oluyor ve gerçekten çok acımasızca bakıyorlar ilgisizlik zaten diz boyu 34 haftaya kadar evde dinlerim dedim şuan 33 haftalık 1 haftam kaldı bol bol dinlenip su ve havuç suyu tüketiyorum ve günlük nts ye gidiyorum şuanlık bir sıkıntı yok erken doğum yapmak istemiyorum amnisure testin pozitif çıkarsa direk yatış oluyor zaten doktorun önereceği de o test zaten