Nejla1069 Hangi hastaneye veya doktora gidiyorsunz öneriniz var mı sizce akdeniz üniversite hastanesi nasıl ?
Pellonn Antalya Kepez hastanesine gidiyorum kontrol için bademde medstara gidiyorum ben duyumlarıma göre Akdeniz’de doğum yapan arkadaşlarım pek memnun değiller
Nejla1069 Pellonn Pellonn kepeze bende gidiyorum ama doğumda ebeler tersliyormuş sinirlendim değiştireyim dedim üniversite de çok çok iyi diye bir kaç kişiden duydum ama bilmiyorum pek sizin duyumunuz neydi
Nejla1069 Sinemavci ben ilk hamile olduğumu öğrendiğimde iki kere gittim şahane ilgililer ama ücreti çok fazlaydı değiştirmek zorunda kaldım ☹️
Pellonn Nejla1069 benim duyumum sezeryanda lazer dikim değil normal dikim yapılıyor ve kalın iplerle yapılıyormuş bide ne zaman önce bilmiyorum ama bi kadında sezeryanda pamuk mu bırakmışlar bişey bırakmışlar ameliyat yerinde o baya korkuttu beni
Zehramec Nejla1069 ebelerin terslediğini kim söyledi acaba bende Kepez devlette oya Ünsal erbaya gidiyorum 36 haftalığım
Cnsbzkrt Nejla1069 hiç bilmiyorum daha doğuma çok olduğu için sormadım ama arkadaşım sezeryan 14 bin olucak 2 gün sonra
Sinemavci Nejla1069 benim fiyatlari hakkinda hic bilgim yok valla siz en son ne zaman gittiniz ne kadardi ki
Pellonn Star502 doktordan do Sinemavci sanırım doktordan doktora fiyat değişiyor bende Koray dumana gidiyorum ücret için bu ay konuşacaz daha doğrusu bilgi alıcaz
Pellonn Cnsbzkrt sigortası var mı ben yorumlara bakıyormuşsun ben 2 ay önce gittim 420₺ muayene ücreti ödedim