ms_annisko_ Maviseker evet herkes öyle diyor bende erkek hissediyorum ama yüzümde lekeler de oldu gören kız diyor şaşkınım hahahaa
Eelif-96 ms_annisko_ yaa benimde ağız çevreme leke attı yüzüm kötü oldu benimde çevredemdekiler söylüyor bunda yüzün kötü oldu diye kızım da hiç leke atmamıştı
Eelif-96 Feriideklc ben de bugün gittim 13+5 haftadayız bize de erkeğe benziyor dedi bi çıkıntı var dedi ama net erkek demiyorum dedi eşimle ben de gördük o çıkıntıyı iki hafta sonra tekrar gidicem bakalım hayırlısı
Feriideklc Eelif-96 hadi hayırlısı bende perşembe gidicem. Geçen girmeden çikolata ve vişne suyu içtim biraz hareketliydi o yüzden 😅