sevval04 benim bildiğim erkek bebekler geç gelebiliyor yani rahat en az 39 dan sonra 41 de bile gelmeyen var erkek geç geliyormuş kimde görsem öyle burda çoğu kisede öyle duydum ama kız bebeği bilmiyorum benimde kziim olucak inşAllah 22 haftadayız daha az önce formda bir doğum hikayesi okudum 32 haftada erken doğum riski olmamasına rağmen bir arkadaş doğum yapmış gripmis hastaymış sancıları başlamış nişanı gelmiş sonra doğum çok şükür bebeği iyiymiş kruvaze almışlar sadece ama ciltli bilmiyorum henüz cevap vermemişti o yzuden korktum bende doğum çantasını falan erkenden hazirlasammi diye düşündüm 30 haftada falan belki başlarım çünkü daha hiçbişey almadım bilerek